Fer-se soci és molt fàcil!

Descarrega't la butlleta, completa-la amb les teves dades personals i envia-la a clubesportiutordera@gmail.com, posant com a tema "Alta Soci".

*La quota de soci es de 20€ l'any.

Butlleta d'inscripció

Quins aventatges tindràs?

1. Rebràs una samarreta del Club de regal i descomptes en el diferent material esportiu que editem.

2. Rebràs un carnet de soci que t'identificarà com a membre del Club Esportiu Tordera.

3. Podràs participar de forma gratuïta a una cursa de running o una de BTT.*

4. Podràs entrar en contacte amb un nombrós grup de persones que els apassiona l'esport.

5. Obtindràs un preu especial en les inscripcions de totes les activitats organitzades pel Club.

6. Reràs un 10% de descompte en manteniment al taller mecànic GARAUTO.

7. Rebràs un 10% de descompte en les teves compres a la botiga ORKO BIKES de Tordera.

8. Rebràs un 10% de descompte en les teves compres a la botiga K-WAPU i LOWKA de Tordera.

9. Rebràs un 10% de descompte al centre d'estilisme i estètica Sara Xampeny de Tordera.

10. Rebràs un 10% de descompte en les teves compres a la botiga Zona GR de Blanes.

11. Rebràs un 10% de descompte en les teves compres a la botiga SPORTS TORDERA.

*La cursa de running i de BTT són curses que esculleix el Club Esportiu Tordera i s'informarà, degudament, als socis.

Patrocinadors:

• instagram-logo-vector-download